میعادمیعاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات میعاد ومامان

خوب

خدای بزرگ به ما لطف کرد ......که عشق مامان به دنیا اومددددد

1393/2/31 20:21
نویسنده : سمیه عباسی
108 بازدید
اشتراک گذاری

 محبتخدای بزرگ به من لطف داشت که پسری سالم وناز ودرعین حال سرزنده عطا کرد ....روز اول که بیمارستان بودم وهمه خوشهال بودیم نازنین وبابایی خوشهال تر ازهمه همراه با گل وشیرینی وارد اتاقم شدندمامان جون هم همراه با خاله ازاده.ودایی محمد هم بودند...خاله زهره هم از فسا همراه با شوهرش ومبینای شیطون ورضا امدند به ملاقاتم....دیگه عمه عاطفه هم امد وزهرا جون دختر عمویم...زینب دوستم هم دانشگاه بود وبه ساعت ملاقات نرسید.....خلاصه عزیز مامان... بابا یک دفعه همه رو غافلگیییییییر کرد وهدیه ای ارزشمند به من داد وگفت به پاس سختی هایی که کشیدی ناقابله اما از من بپذیر ....یک تک پوش طلا ...که خیلی هم خوشکل بود من واقعا غافلگیر شدم وگفتم ممنونم عزیزم چرا زحمت کشیدی....

پسندها (1)

نظرات (0)