میعادمیعاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات میعاد ومامان

خوب

بدون عنوان

1393/4/9 13:13
نویسنده : سمیه عباسی
132 بازدید
اشتراک گذاری

یک شب رفتیم مهمونی خونه همسایه قدیمیمون آقای زارع که انصافا همسایه خوبی بودن واسمون زن مهربونی داشت وباهم رفیق هم بودیم یک شب که رفتیم خونه اقای زارع وقتی وارد خونشون شدیم متوجه شدم ساجده کوچولو دختر بچه اش که 6ماه از میعاد بزرگتر بود مریضه تب شدیدی داشت وخیلی هم بیحال بود سوال کردم چی شده گفتند 3روزه که مریضه ودکتر بهش گفته تب ویروسیه.....من تا فهمیدم ویروسه دلم یه طوری شد واسه میعاد نگران شدم که مبادا ویروس به میعاد هم سرایت کنه.....ساجده بادیدن میعاد خیلی خوشهال شده بود ومیخندید وبه طرف میعاد میومد مامان وباباش هم خوشهالتر که بعد از سه روز دخترکشون میخنده وبادیدن میعاد حالش بهتر شده....ساجده چهار دست وپا میومد به طرف میعاد منم که واقعا نگران بودم ومیفهمیدم که واسه پسرکم خوب نیست....بالاخره میعاد رو بغل کردم وشروع کردم به راه رفتن....به بهانه اینکه میعاد دوسسسست داره بغلش کنم وراه برم.....وسعی میکردم میعاد رو از ساجده دور کنم وبه اتاق خواب میرفتم به بهانه شیر دادن تا لحظات بگذره ومااز اونجا بریم ولی انگار اون ویروس لعنتی دست بردار نبود...خلاصه اون شب که از اونجا رفتیم 2 روز بعد پسر قشنگم مبتلا به ویروسی شد که از ساجده گرفته بود اسهال شدیدی داشت واز صبح تاشب 12یا13 مرتبه دفع داشت ...سریع اقدام کردم به نوبت گرفتن دکتر مدنی ....اما متااسفانه دکتر مدنی فقط 50 نفر مریض رو میدید وروز اول مریضی موفق نشدم نوبت بگیرم روز دوم که نوبت دکتر گرفتم دکتر مدنی خیلی ریلکس گفت ویروسه وباید صبور باشی ومدت 10 روز بچه اسهال میگیره ....وتاکید کرد که هر دقیقه نیا پیش دکتر ......منم گفتم باشه....اما دکترش باید شیر خشک پسرم رو عوض میکرد تا مدت اسهالش کمتر بشه چون توی شیرش لاکتوز وجود داره ووجود لاکتوز باعث میشه که روند بیماریش طولانی تر بشه ...متااسفانه منم راجع به این موضوع اطلاع واگاهی نداشتم ودکتر اینجا سهل انگاری کرد میعاد بیچاره 15 روز خوب نشد ودر اخر استفراغ شدید میکرد دیگه تحملم تموم شده بود هر کاری که بدونم واسش مفیده رو انجام میدادم اما پسرم خوب نمیشد....نمیدونستم چکار کنم در اخر بعد از 15 روز دوباره به مطب مراجعه کردم....باناراحتی به دکتر گفتم باید چکار کنم پسرم خوب نشد الان 15 روزه....استفراغ هم میکنه....دکتر مدنی خیلی ریلکس گفت باید شیر خشکش روعوض کنم.....خب خدا خیرتون بده چرا این کار رو روز اول نکردید شما که میدونستی پسرم اسهال داره وشیر خشک میخوره چرا شیر رزیمی واسش تجویز نکردید.....ای خدا .....پسرم با عوض شدن شیرش خیلی خوب تر شد مدت 3تا4روزه خوب شد اما متااسفانه به دلیل سهل انگاری دکترش روده اش ملتهب شد واز اون به بعد هر گاه شیر میخورد دفع داشت....روزی 4مرتبه دفع داشت ووزنگیریش کاهش پیدا کرد وحسابی ضعیف شد....چی بگم از دست این دکترااااااااااا............................................................................................................................................

پسندها (1)

نظرات (0)