میعادمیعاد، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات میعاد ومامان

خوب

غربالگری.......

1393/3/12 17:28
نویسنده : سمیه عباسی
131 بازدید
اشتراک گذاری

تست غربالگری....72ساعت پس از به دنیا امدن پسرک ناز مامان باید انجام میشدقهرمن که هنوز روبه راه نشده بودم که توروبه مرکز بهداشت ببرم مامان جون زحمت این کار رو باید میکشید ......پسسسسمل عزیزم رو به مامان جون سپردم ومامان جون هم زحمت این کار رو کشید.....به گفته مامان جووووون پسر خوشکل من از همه نینی ها ساکت تر وارام تر بوووودچشمکمنم نگران ومنتظر  که چی میشه؟وکی پسرم میاد.....توی این فاصله که نبودی همسایه مامان امد ببینتت که موفق نشد چرا که هنوز نیامده بودی.....محبتمحبتمحبتهمینطور منتظر بودم که زنگ خانه مامان به صدا در اومد....کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟محبتمامان ومیعادی......خجالت منم خوشهال رفتم ومیعادم رو از مامان گرفتم انگار صدسال گذشته بود...اینقدر دلتنگت بودم عزیز دل مامان وبابایی......متنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)